Kanał Wędkarski :) Zapraszam :)

Wędkowanie na ekranie to kanał którego głównym celem będzie promowanie tak wspaniałego sportu jakim jest wędkarstwo :) będę starał się pokazać Wam filmiki z moich wypraw wędkarskich bez żadnej ściemy czyli to co się nagra będzie pokazane :) a wiemy że różnych ciekawych i śmiesznych sytuacji nad wodą… może być dużo :) oczywiście będę się starał odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, nagrywać różnego rodzaju poradniki oraz przeprowadzać testy sprzętu, zanęt i przynęt wędkarskich :) tak więc do zobaczenia nad wodą….

Niespodziewany odjazd karpia :)

Nadszedł czas na grube ubieranie :) czyli czas na jesienne połowy :) co się z tym wią…że? na pewno to że nie sypiemy do wody kilogramów zanęty żeby przycią…gną…ć rybę, teraz bardziej skupiamy się na jakości a nie na ilości :)zapraszam na film :)

Jesienna zasiadka karpie, sandacz, leszcz oraz upragniony jesiotr :)

Jesień już z nami :) tym razem wybraliśmy się na zasiadkę do Ustronia z nadzieją… że rybki dopiszą… :) no i nie rozczarowaliśmy się co nas bardzo ucieszyło a gwiazdą… filmu będzie jesiotr na którego tak długo polowaliśmy a który sprawił nam miłą… niespodziankę :) oczywiście wszystko na method feeder, miłego oglą…dania :)

Listopadowa zasiadka piękne jesiotry i karpie

Tym razem całkiem spontanicznie postanowiliśmy że zrobimy sobie dwudniową… zasiadkę :) pomimo faktu że już listopad a i wiatr prawie przez cały czas nie dawał nam spokoju to jesteśmy szczęśliwi że postanowiliśmy zostać czego przykładem będą… piękne ryby które złowiliśmy na tej zasiadce :)

Świą…teczne Życzenia dla Wszystkich wędkarzy i oglą…dają…cych :)

Jutro już Wigilia w zwią…zku z czym cała ekipa kanału Wędkowanie Na Ekranie przesyła Świą…teczne Życzenia Wszystkim wędkarzom, naszym widzom i nie tylko :) oraz połamania kija w nadchodzą…cym nowym sezonie wędkarskim :)Pozdrawiamy :)

Rod Pod Anaconda oraz karpie na metode

Ostatni weekend Listopada, pogoda dość znośna jak na tą… porę roku więc udajemy się na łowisko Ustroń :) zobaczycie tutaj jak zwykle piękne rybki oraz mój nowy zakup Rod Pod Anaconda :) oczywiście humoru również nie będzie brakować.

Ostatnia niedziela listopada mimo nie sprzyjają…cej pogody postanowiliśmy się wybrać na łowisko Pod Borem w filmiku zobaczycie zestaw do mega method feeder, naukę zarzucania wędki oraz walkę z jesiotrem :)

Jesienna zasiadka i test pelletów MEUS 2016\2017

Druga część zasiadki na której byliśmy na łowisku ''Ustroń'' i przez cały dzień testowaliśmy produkty firmy MEUS z roku 2016 oraz nowe na rok 2017, naszym zdaniem produkty spisały się rewelacyjnie :) co zresztą… sami zobaczycie na filmie.

Ślą…skie Targi Wędkarskie Mysłowice 2017

14.01.2017 wybraliśmy się na targi wędkarskie do Mysłowic, były to pierwsze targi organizowane w Mysłowicach więc wystawców nie było zbyt dużo ale miejmy nadzieję że w kolejnych latach to się rozkręci :)

przygotowanie mikro pelletu i zanety oraz ich praca w wodzie

Dobre przygotowanie mikropelletu oraz zanęty nad wodą… to połowa sukcesu :) w tym filmie postaram się wam przedstawić jak to zrobić żeby uzyskać jak najlepszy efekt na dnie łowiska :)

Rozpoczęcie sezonu 2017

Począ…tek marca, pogoda niezbyt skłonna do współpracy ale i tak postanowiliśmy wybrać się na pierwszą… w tym sezonie zasiadkę, woda w granicach 4 stopni więc i ryby nie bardzo chciały żerować ale mimo to zasiadkę zaliczamy do udanych :)

Targi Rybomania 2017 Sosnowiec

No i przyszedł czas na Rybomanię 2017 w Sosnowcu, oczywiście nie mogło nas tam zabrakną…ć, byliśmy, zrobiliśmy kilka zakupów no i nagraliśmy film na który serdecznie zapraszamy.

Łowisko ''KARPIK'' i martwy ...........

No i przyszedł czas na łowisko ''KARPIK'' w Graboszycach, udaliśmy się tam po raz pierwszy, pogoda w kratkę w nocy poniżej zera ale wypad zaliczamy do udanych.

Łowisko ''BARONIOK'' opalają…ce się karpie i amury

Tym razem wybraliśmy się na łowisko ''BARONIOK'' po raz pierwszy z wędkami i zamiarem łowienia, jako że nie znamy łowiska i zwyczajów tutejszej ryby to ciężkie zadanie przed nami :) oczywiście jak zawsze świetnie się bawimy wspólnie spędzają…c czas na łonie natury​

Łowisko ''STARORZEKA'' mój nowy rekord karp 19 kg !!!

No i przyszedł czas na STARORZĘKĘ która zaskoczyła nas bardzo miło dają…c nam nowy rekord w postaci 19kg karpia :)

Tym razem udaliśmy się na łowisko ''Pod Borem'' gdzie przez dwie doby postanowiliśmy sprawdzić która metoda na tym łowisku okaże się skuteczniejsza, łódka zanętowa czy metoda rzutowa, a co z tego wyszło zobaczcie sami :)